trädvisning.

eftersom jag uppenbarligen går i gång på att visa träd på bloggen, så känner jag mig nödd och tvungen att ta ett kort på min alldeles alldeles underbara Hägg....visst är den fin???



borde kanske klippas ur lite vad vet jag, men jag älskar den som den är....

idag är jag Ledig! Tänker tillbringa dagen med att gosa bäbis. Ska åka till min kära kusin och borra ner nosen i hennes nästan alldeles nya tösa-bit.

.....förresten, skam den som ger sig!

Igår tog jag hunden i snöret igen och gick kol-högs-rundan, och både Nicken o jag klarade av det galant, behövde inte ringa efter husse alls!

min nya plan är att gå minst en timme om dagen....borde väl ge lite resultat på vågen nån gång.....

på återseende!

Kommentarer
Postat av: Annika (på berget)

Trassel och jag följer gärna med runt kolhögarna om du/ni vill ha sällskap... är jue lite kuligare att ha nån att tjöta med...

2009-05-11 @ 10:15:39
Postat av: Daniel

Jisses så fint den blommar!! WOW!

2009-05-11 @ 14:23:16
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Kerstin

Jag ska återkomma med min råddis när den blommar!

2009-05-11 @ 15:21:20
URL: http://osloskanskan.blogspot.com
Postat av: gladmymlan

ja jag är faktiskt lite kär i min hägg. fast sen brukar den bli en spök-hägg med sån där hägg-mal eller vad det heter. som blir stora spindelvävsliknande suddar i hela trädet. men än så länge är den underbar.

nu väntar jag in min smultronjasmin som är utanför mitt matru. den doftar himmelskt!



berga-annika, klart vi kan gå tesammans, det är ju mycke mer skoj än att traggla för sig själv. jag vet inte ikväll än, beror på om min förbenade nack-huvud-spärr-värk släpper eller ej. när kan du?

kram kram

2009-05-11 @ 15:30:59
URL: http://gladmymlan.blogg.se/
Postat av: Annika

Ja när kan jag..S när bilen är hemma då är vi inte i stallet.. kommer bli bättre om ett tag, vi ska flytta in kusen till stan(upplanda) så då kommer inte jag behöva vara med så mycket.

Vilka tider brukar du gå... skickar mitt mobilnr på facebok så kan vi väl höras??

2009-05-11 @ 20:52:06
Postat av: gladmymlan

ja gör det,

det ä lite olika, är ju med hos häst av o till:-)

mest kvällar framåt halv åtta halv nio.

skicka nummer så kan jag messa du kan få mitt nr me.-)

2009-05-11 @ 21:51:40
URL: http://gladmymlan.blogg.se/
Postat av: gladmymlan

ja skicka nummer,kan jag messa om jag är på G att vandra..... jag kan skicka mitt med:-)

är med ute i stall i varje fall varannan dag.



brukar bli kvällsrondan framåt halv åtta halv nio när jag trallar iväg.



2009-05-11 @ 21:56:37
URL: http://gladmymlan.blogg.se/
Postat av: gladmymlan

oj jag kommenterar hej vilt.

2009-05-11 @ 21:59:40
URL: http://gladmymlan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det blir ju jätte bra... då får man ju kanske tummen ur.. brukar vara hemma vid 19.30 tiden...bara tisdagar och torsdagar jag har lite svårt.

2009-05-12 @ 09:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0