och ikväll....

...blir det Greys anatomy.....hur bra är inte det på en skala då??
visst finns många sjukhus-serier, men just greys har jag verkligen fastnat för...då blir det kaffe kopp o filt i soffan kl nio!

annars har jag tillbringat dagen på en åkgräsklippare. Lyssnat på radio och väntat att dan ska gå.
Jag är nog ganska ojämn. .....

Ena stunden gapflabbar jag på jobbet åt att min arbetskompis tror att den "sitter på tvären och har lock" hos dalkullorna....andra stunden hör jag en sorglig låt med motoboy på radion o känner för att störtböla men vet inte över vad.

jag har en "tyst överläggning" inuti om jag ska gå på jobb eller åka hem.  "bara två timmar kvar, det klarar du"....för att i andra stunden tänka, - fan så bra jobb man har och får vara ute i solen, och vara fri...

en börjar ju undra om allt står rätt till.

och morgonarna som jag alltid varit så pigg på. samt skällt på sambon för han  snoozar så jävla mycket....vem snoozar nu? inte är det sambon som är uppe vid fem och cyklar te jobb. Nej. Det är Trött-mymlan som är supertrött och snooz-eli-snosar te jag ör nödd och tvungen att gå upp....

oj nu fick vi besök. åter kommer....

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Tycker det låter som jag. Utom morroncycklingen då.

2009-05-13 @ 19:10:59
URL: http://osloskanskan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0