och denna dag...

...startade betydligt bättre.vaknade framåt halv nio av att lill-fis väckte mej...idag är visst ledig dag i  skola så vi behöver inte stimma iväg nånstans alls.

agendan idag:

-jaga läkare och få en tid.

-gå till torg, köpa dahlior.

-åka eksjö klippa hund

- åka till häst, pyssla

-åka till eksjö hämta klippt ful hund som ser ut som råtta.

åka hem igen.

så  får det bli.
 
Skulle egentligen varit på personal-resa, men är inte så pigg på det . ..finge man skulle den här bloggen fyllas meter efter meter med saker som inte funkar på mitt arbete.. men det är väl knappt tillåtet.

det enda som är bra med mitt arbete, är arbetsuppgifterna.

tänk att bara få pyssla om mina gräsytor och gravar och sånt. och INTE bry mej om nåt endaste annat. en del rekommenderar mig att byta arbete, men det är väl inte så lätt när det är DETTA som jag vill arbeta med. älskar gravar o kyrkogårdar. vill inte " bara klippa gräs" på ex parkförvaltning  utan sköta om en kyrkogård som man bryr sig om. ..nåväl.

jag får stanna hemma tills jag mår bättre i alla fall.  när det nu blir.



Kommentarer
Postat av: Blomman

Har en underbar dag!

2009-05-26 @ 10:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0