MORR!

......nåt som inte är kul är att vakna varje morgon vid fem av en symfoni-orkester i huvudet.....

något som börjat hända mig senaste veckan,  har en riktigt jobbig Tinnitus  i dag på morgonen låg jag och räknade dom olika ljuden i huvudet och det är mellan fem och sju olika dova brusande o jääättehöga piiiip i öronen.

blää.

det funkar att gå på dagarna, jag har nästa alltid örlurar, med lite musik i för att dämpa tjuten/ bruset. Så dagarna är ok, men nätterna ....blurk.

läste nån stans att man kan få tinnitus av stress, och jag har haft det i många år sen mitt rock-bands-repande och konsert-lyssnande utan örproppar, men nu är det värre än nånsin.

jaja. nu är jag uppe, det är LÖÖÖrdag. på schemat står promenad i skog-häst-cirkus och melodifestival.

trevligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0