morr igen.

så vaknar man en regnig måndagsmorgon klockan fem av symfoniorkestern i huvudet igen och en hejdundrandes ågren som om jag varit ute o söpit hela helgen.

aarghh.

och så är jag ju lite stressad så att säga. men vill inte inse det. hjärtklappning andfåddhet och tinnitus, koncentrationssvårigheter minnesluckor är ju allt symptom på att man inte mår så bra. och sååå supertrött på det. OCH nu kommer gnäll-mymlan verkligen igång, kli!
kli på hela kroppen. hela tiden som om man hade löss. o jag har kollat. jag har inte löss.

men jag har ju aldrig haft så många konstiga saker på en o samma gång.
så jag stressar innuti över det. OCH så stressar jag över att jag kanske ignorerar mina varningssignaler på grund av bajs-vadarna i indien och alla arbetslösa i sverige,
så kanske kroppens NÄSTA steg blir ......

håravfall!

Ni vet när man blir alldeles flintis o inga ögonbryn (har jag knappt ändå så det är la baggis) men HÅRET. en vill kanske inte bli flintis. jag gillar ju att göra flätor.

och sambon i princip idiotförklarar mig, som NU stressar upp mig ytterligare, av dom tankegångarna.

-men Pernilla-Månsson-Colt tappade håret ju!!!! säger jag.

- o vem fan är det? säger sambon.

och det har jag glömt.

nån som vet. vad gjorde hon? var hon med i nåt teveprogram på 90-talet typ??? åh.

nu ska jag fortsätta ignorera ångest stress-huvudvärk tinnitius o kli och packa ner alla barn och hundar och åka te jobb.
på återseende.

kanske nästa gång som flintis.

skönt att man kan vara osynlig i bloggosfären.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Anna, älskling! Nu blir jag lite orolig för dig. Jag vill att du söker för detta, för din skulle, dina barn. Massa kramar

2009-05-18 @ 08:38:14
Postat av: marie

Kanske en alldeles egen dag med spa anknytning, bara bli ompyssld, slippa alla måsten, krav och stress skulle vara nåt för dej nu!

Du måste vara rädd om dej, lyssna på kroppen.

Spikmatta att ligga på en stund varje dag ska hjälpa säger dom som testat, Ska själv köpa en har jag tänkt.

SKöt om dej och må så gott!

Hoppas solen lyser på dej .

kram

2009-05-18 @ 10:49:29
URL: http://mariekjerulf.blogg.se/
Postat av: gladmymlan

ja kära vänner en spadag vore döskönt.

men ett spa-år låter bättre:-)



blomman, var inte orolig. jag går upp o ner så här. och SKa Ta tag i det. snart.

ska bara.....ska bara...

sen blir det bättre. dum man är som tänker så!

2009-05-18 @ 13:27:57
URL: http://gladmymlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0