man SKA inte ljuga man SKA inte ljuga man SKA...

somliga lögner straffar sig själva direkt. Här kör man en liten vit lögn om migrän....för att slippa dra hela ångest-hjulet. vad får man då?

som ett brev på posten....migrän.

eller inte så jättefarligt denna gång, inte synfel och blixtar, men väl halvsidig sprängande huvudvärk och en rejäl klump tinnitus som grädde på moset...tillsammans med lite illamående och annan skit huga.

inte det enklaste att vara hemma med två ungar en hel dag då, har nog inte varit världens mest pedagogiska mamma, antar att om dom hade frågat om dom fick leka med ett hagelgevär så hade jag nog sagt ja i utbyte mot fem minuters lugn och ro....
tur jag bakade en plåt tupp-kaka igår kväll, o att all glass inte var uppäten heller. de höll sig lugna till efter lunch...not bad, not bad at all!

IKVÄLL  ska jag hålla mig vaken och kolla in kattis & co på vilken kanal det nu går,kl åtta är det i alla fall....
 jag rekommenderar er att göra samma sak.

vimmelmamman
, a.k.a lotta Gray, kändis reporter för se och hör, samt nu bloggande mamma som fått cancer i tjocktarmen (ännu en cancerblogg jag följer, fattar inte varför det blivit så många) ska vara med och prata om "skitsjukdomen" som hon kallar den...
hon har en kanon fin blogg, som hon tillåter vara både djup sorglig ytlig och vimlig, LÄS.....hennes sida...

http://www.alltforforaldrar.se/vimmelmamman//  är hennes blogg. kan meddela att det är DEN bloggen som fick mig att hitta till Sabinas blogg, och vidare.

nu hoppas jag att mina smaklökar rättat sig till så pass att jag kan dricka en kopp kaffe i alla fall....sura sura huvud.

.....och jag hade lovat en väninnas dotter att följa med mig ut till stall och rida ikväll och allt. nu blev det pannkaka och soffsittande istället. gillar inte sånt!
....hade lovat redan i helgen att hon skulle följa med mig, och det är en så go tjej så man vill inte göra henne besviken, vet ju hur barn är, och att man lätt planerar och blir ledsen om det inte blir som man tänkt.

KAFFE tarmen skriker nu.....och kom ihåg 20.00 kattis & co på fyran eller nåt.

i´LL BE BACK....

Kommentarer
Postat av: wilma

Det är lugnt Anna vi kan göra det en annan gång, krya på dig/Kram Wilma

2009-05-05 @ 19:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0