lite ögon-godis...

istället för en choklad-kaka i kväll får det blir ögon-godis i stället i form av PrisonBreak.......

linc                                                                                  söte Michael


det är hur bra som helst, och det fullständigt kryllar av halv nakna muskulösa snygga svettiga män .....

( tittar upp i taket visslar o har helt glömt bort att min sambo med all sannolikhet läser här men va fan. han älskar Sandra bullock så....)

sen är det ju spännande med såklart. icke att förglömma.

Idag har jag jobbat igen. skött ljud på gudstjänst, en kvar i dag sen är jag ledig i morrn. Det var trevligt i dag, för det var dop, och med detta, var det runt sextio-sjuttio personer i kyrkan. Vanligtvis kanske det sitter tre-fyra stycken gamla dammiga gudstjänstbesökare i en hörna , ibland har det knappt ens varit det. Då är det kul när det kommer lite folk.

Nu ska jag arbeta på riktigt, dvs ta tag i tvätt-monstret på övervåningen....sex blå ikea-påsar fulla med osorterad tvätt...sug på den.

på återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0