läkarbesök om arton minuter....

....men jag ligger här i soffan o vill fortsätta läääsa min romantiska vampyr-bok....denna är första boken i Twilight-serien och hittills såå bra...mumma!



tur att farbror doktorn bara är fem minuter här ifrån.

...jag drar mig. brukar ha svårt med att tala om när jag mår dåligt....
 
jag kan må i princip hur dåligt som helst, men så frågar läkaren:
- jaha, hur var det här då, hur står det till?

och jag kastar snabbt fram mitt glättigaste leende

-jo men det är kanon, ingen fara på taket. har lite ångest  så där du vet. inget allvarligt.

och sen går jag hem o är förbannad för den dumma doktorn inte fattade och lyssnade på mej.

oj. dags att gå nu. sänd fina tankar till en panikångestfylld mymla som ska försöka ta mej ut, till bil, in på otäckt sjukhus  o prata med vilt främmande människa om sitt innersta...hrm.


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Vi gillar samma böcker tydligen, gläd dej! Bre på hos doktorn; det enda som funkar!

2009-05-27 @ 14:19:40
URL: http://osloskanskan.blogspot.com
Postat av: Blomman

Hur gick det?

2009-05-27 @ 18:21:26
Postat av: Mette

Hur gick det för dig hos doktorn?

Panikångest är värre än cancer.

Kram från en som haft bägge sorterna.

2009-05-27 @ 20:43:22
URL: http://finnotto.blogg.se/
Postat av: Mette

Hur gick det för dig hos doktorn?

Panikångest är värre än cancer.Om man inte haft panikångestattacker själv,

vet man inte vad vi pratar om.

Kram från en som haft bägge sorterna.

2009-05-27 @ 20:45:06
URL: http://finnotto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0