klockan är 05.53 piip

och jag har varit ute och hämtat morgontidningen och väckt upp cykeln.



vi ska cykla tidigare idag, för jag ska på tråkigt möööte på jobbet vid halv nio, så jag tänker trampa iväg kl kvart över sju. så är jag framme åtta. och kan fräscha upp mig lite innan vi sticker te mötet.

fast det brukar alltid bjudas på nån gott på dom där mötena.... bulimi-utan-att-kräkas-anna. du är inte ett DUGG bättre än hunden. tänka på godsaker innan ens klockan är sex på morgonen. skärpning.

nåväl. dan lär gå fort, och sen är det kväll och mitt älskade Greys igen. men nu får det vara nog med döende barn, lite mer om det stundande bröllopet kanske?

kvällarna numera annars tillbringas i sängen med en trevlig sambo som pillar mej i håret medans vi glor på prison break. nått så bääd nått så bäädd ät åll....då är sambosar bra att ha.

även när sambosar är hemma för vård av barn, och dom har städat ur alla köksskåp och gjort fint OCH lagat middag till man kommer hem, är dom väldigt bra att ha.
och när dom är Snygga med , så är ju även det grädde på moset. '

nej. dags att dra på tränings-outfitten och styra upp allt.

Kommentarer
Postat av: Ankan

Du e såååå hurtig,,

2009-05-20 @ 08:59:46
URL: http://ankboet.blogspot.com
Postat av: Kerstin

Då sov jag.

2009-05-20 @ 11:20:55
URL: http://osloskanskan.blogspot.com
Postat av: marie

Godsaker är gott!!!!! Man ska väl njuta av livet medans man kan...

Snygg cykel du har, den är väl perfekt för en skön cykeltur.

Må så gott och hoppas mötet gick bra!

Ikväll ska jag oxå krypa ner i soffan o kolla Greys...

Då får INGEN störa mej!!!!

Ha det så skönt! Kram

2009-05-20 @ 15:04:47
URL: http://mariekjerulf.blogg.se/
Postat av: gladmymlan

ja snygg cykel kanske. men hon har inget kjol-skydd längre på bakhjulen. stackars elvira. visst har hon ett vackert namn: sjösala elvira.

2009-05-20 @ 19:52:51
URL: http://gladmymlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0