intresseflagg!

...så här intresserad är Nicken av Glamour!
 ...i över ett och ett halvt år har jag förklarat för honom vem som är vem, att vi hatar Brooke och älskar Taylor (trots att hon numera sprutat in åtminstone en halv liter fett i läpparna och ser lite ut som kalle anka)
...jag har förklarat alla familjehemligheter, alla smaskiga detaljer, vem som varit med vem....



...och så här intresserad är man när man är hund.
Jag måste inse att inte ens hunden går att övertala att se ett helt avsnitt av glamour. Ungarna har jag fått ge upp för länge sen, ett liitet tag fick jag med Anton på noterna, men det var bara för att det var en stor orm med i tre avsnitt. Sen gav HAN upp....
- dom bara slänger i dörrar och glor på varann o gör konstiga miner.

så rätt han har.

och ÄNDÅ. måste MÅSTE jag se det varje dag.

glamour-junkie. de e jag det.

nu har jag sett dubbla avsnitt och nu ligger en lill-fis här i soffan och har ont i magen ont i benen ont i huvudet och ont i ontet...och att han nog måste sova i mammas säng inatt så går allt ont över.
så nu blir det sängen.

natti natti

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Jag har slängt förbi detta program vid nån kanalslalom. Tycker alltid att Brooke bölar, och har också noterat Taylors gräsliga allergireaktionsläppar.

2009-05-07 @ 22:46:59
URL: http://osloskanskan.blogspot.com
Postat av: gladmymlan

höhö jodå brooke har tårkanaler hon. men de e krokodil-tårar. vi gillar INTE brooke, gör vi INTE.



roligast just nu är Donna. maken te barbie-i-verkligheten får man leta efter.

jag är störd.jag vet

2009-05-08 @ 06:40:29
URL: http://gladmymlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0