här blir bara ilandsproblemen värre o värre...

...hm vart ligger mitt fokus, när jag tar av min tid till att leta upp Lambis tillverkares mail-adress, bara för att på knagglig svengelska berätta att jag ALDRIG tänker köpa lambi toa-papper mer nånsin, o inte mina vänner heller ( det där med vännerna hittade jag på för att ge lite mer eftertryck till klagomålet)

...om inte LAMBI slutar göra idiot-reklam där nån håller på att viskar!

jag hatar viskningar, folk som viskar o sääärskilt viskningar på teve. så det så.

mmm regeringen gör vad ni vill, sparka alla och gör hela sverige arbetslöst, själv har jag viktigare saker för mig för tillfället...jävla Lambi.
fast det är bra toa-papper annars...

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Huggtand? Fett asså!

2009-05-07 @ 22:43:47
URL: http://osloskanskan.blogspot.com
Postat av: gladmymlan

uuujaaa stoor huggtand OCH onda ögat.

2009-05-08 @ 06:42:29
URL: http://gladmymlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0