fredag!

...och tankegången i dag är att jag ska gräva om ett land och sen plantera buskar...
tog kort på en av dom tror TROR det var vit ölands-tok....



ska ta före o efterbilder på landet.

Men först ska jag väcka barn, ge dom föda. göra iordning badkläder te dom som ska bada, och sen ´ska jag gå med adhd-pojk på blås-konsert, han älskar trumpeter och sånt, och det är skolan som ska gå. men esom jag är hemma, kan jag följa med honom dit, så blir det lite lugnare och mindre stimmigt än om han ska gå med hela klassen.

får hoppas regnet håller sig väck i dag, så vi kan bygga på altan och gräva landet klart. sen har jag ett annat projekt med kantsten o sånt på sidan av huset, som MED måste göras iordning, inte heller kul att göra när det regnar.

på återseende gott folk!

Kommentarer
Postat av: Ankan

Fint med vita tokar,,jag trodde det bara fanns gula L..de kommer bli attans bra..

2009-05-29 @ 07:48:10
URL: http://www.ankboet.blogspot.com
Postat av: gladmymlan

det fanns ju RÖDA med. och ROSA! eller typ aprikos-beiga. skitfina.

funderar faktiskt på att införskaffa röda med...det var visst nyhet för i år.

2009-05-29 @ 08:11:57
Postat av: Blomman

Förra året drog jag o grannen upp en gul tok. Den såg värre ut än majbrasan gjorde i år. Jag hoppas oxå på att regnet gäller sig borta. Hade tänkt gå en sväng på staden o se om jag kan hitta några kul till min sambo.

2009-05-29 @ 09:05:54
Postat av: Mette

Din blogg är min favoblogg just nu.

Keep on fighting.

Kram Mette

2009-05-29 @ 09:44:29
URL: http://finnotto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0