eurovision song contest 2009...

...närmar sig och jag ska härma en vän till mig som satt ihop ett system, lika bra att vara seriös om man ändå ska glo!

LUK poäng 1-5!

alltså LÅT - UNDERHÅLLNING - KLÄDER =  x antal poäng, typ 3för låt 4 för underhållning men 5 för kläder...ger 12 p totalt.

visst låter det seriöst?
ska bli kul att vara seriös!

men nu är det cirkus-besök som gäller. plåskan är full ( för inte fan är det bilette´na som kostar utan allt krafs / sockervadd/ läsk/ lysande grunkor dom bara måååste ha/ mm)   och vi är ny-ätna.

godis te kvällning är införskaffat, lotto har vi spelat på dubbelt upp tom, jag på mitt håll o sambon på sitt. fy fan vilken miljonär jag läär vara innan vinnaren korats i melodifestivalen i kväll.

säger som Petter Plutmun: -det är min tur nu, vinden har vänt....

och kom ihåg, jag är inte knusslig, det lär bli måånga rika vänner om jag blir mångmiljonär lovar o svär....så håll era tummar nu.

och Blomman.....tack för tipset om LUK.


Kommentarer
Postat av: Kerstin

jag ska genast LUKa jag också.

2009-05-16 @ 18:08:50
URL: http://osloskanskan.blogspot.com
Postat av: anna

ja klart faen vi ska LUKa! heja heja norge. han får en 5 på söthet direkt den lille fiol-tomten!

2009-05-16 @ 19:40:17
URL: http://gladmymlan.blogg.se/
Postat av: blomman

läs mina resultat på min sida..

Jag kom på detta " knäppa" system för ett par år sen.. Ibland får man dumma ideér som kanske kan vara bra ;)



Sov gött anna dull

Postat av: gladmymlan

nä inte knäppt system KUL system....sambon gnölsade hemma o höll på, sen när jag började sätta poäng hej vilt, då skulle plötsligt han vara med o bestämma klädpoäng och låtpoäng! tönt!

ja nu är du blomman så deet så

2009-05-17 @ 00:24:59
URL: http://gladmymlan.blogg.se/
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Back in the game again

Hoppas du haft en härlig dag! :)

allt väl?

2009-05-17 @ 00:27:47
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0