cruuuiiiising i stan...

....min lilla stad invaderades i kväll av raggar-bilar. stora som små.
varje år säger sambon o jag till varandra.-nästa år...då är det vi som glider runt i en camaro-69:a....
eller annan fin raggarbil....den på bilden var inte direkt ful va?



vi har annars tillbringat dagen med att gräva hål och stoppat i plintar i...det var svettigt men nu är det gjort. Och ja.
vi har kommit överens om golv och grillplacering och altan/ veranda-stilen. jag får som jag vill och han får som han vill. bra va????

mitt snälla ex kom förbi och tog alla tre pojkar till linbane-lek-parken, så vi kunde gräva o dona ifred...schysst T!!!!!!
efter grävning duschade vi o fixade till oss, sen gick vi då ner på cruisingen och jag kan nästan svära på att det inte är MER folk ute på gatorna, när kungen kommer på besök, som när raggar-bilarna kör i karavan genom stan...det är verkligen poppis bland vetlanda-borna, stora som små.

vi stod en stund längs kanten, sen blev killarna hungriga, så vi drog en varsin hamburgare/ korv i brö, traskade förbi "Gott-land" och köpte ett kilo smågodis ( banta imorgon)
och  sen hem och bänkade oss framför vårt pausade Robinson.
Nu ska jag surfa runt på alla amerikanska fina bloggar jag hittat för lite inspiration och tips!

Kommentarer
Postat av: Ankan

ja nästa år åker vi omkring i våra fina bilar L

2009-05-04 @ 14:16:31
URL: http://ankboet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0