altanbygget fortskrider...

...ignorera den fula panelen. vi har bytt delar av den och överliggarbrädan fattas nu, men ni ser ju den begynnande amerikansk inspererade verandan, eller hur??



...förövrigt har det varit en bra dag. Jag tog mig till jobbet och fick till o med lite gjort. inte illa.

jag såg ju Twilight igår, och jag säger då det, -uajaj den var bra, dösnygg vampyr-kille. lite ung kanske men va fan, egentligen var han ju inte det, eftersom han var odödlig. mumsfillibabba var hela filmen i alla fall, vacker romantisk lite spänning och tja vampyrer då.

se se se!

Helt klart en film jag ser igen. 

idag ska jag bänka mig framför teven kl nio och kolla in kvalet till ESC. Tror inte Malena Ehrnman har nån direkt chans, men å andra sidan trodde jag inte det heller i den svenska uttagningen, och den gick hon ju och vann.
Men hon ser så man-haftig ut....sen är väl låten lite väl "slätstruken" man vet hur den går innan man hört den.

nä till vinnare ser jag gärna Norge med den lille goe fiol-tomten, eller Finland Waldos People.

speedwayen hoppar jag idag, ska ut te lille hästen en sväng och så funderar jag på om jag inte SKA nångång ta tag i ikea-påsarna med tvätt.
jag kan ju inte tvinga sambon till det, han bygger ju faktiskt en altan ( fan) och det är jäävligt jobbigt att stå varje morgon och febrilt leta efter strumpor och kläder till alla. vi köpte ju en stor fet garderob med skjutdörr och jag SVOR ju på att aldrig gnälla mer om tvätt om jag fick den.

nu ska jag köra en smidig-middag. korv-i-brö. gott att slippa stå och laga nåt!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

jag vill ha din stora, feta garderob med skjutdörr.

2009-05-12 @ 18:13:17
URL: http://osloskanskan.blogspot.com
Postat av: gladmymlan

höhöhö mmmmm men så har jag levvt i fem o ett halvt år me kläder i påsar o på stolar i sovrummmet....det ar inte förrän i höstas som vi gjorde slag i saken o köpte oss en garderob som var ordentlig. men vetdu inte fan kom tvätten in i den idag heller. jag råkade ut te hästen och nu dricker jag kaffe...blir te o rota efter strumpor i morgon med:-)

2009-05-12 @ 19:45:03
URL: http://gladmymlan.blogg.se/
Postat av: marie

Den där verandan kommer ni att ha det mysigt på när den är klar!!!

Kul när bygget är klart och du får pynta till den.



Må så gott!

2009-05-12 @ 21:22:25
URL: http://mariekjerulf.blogg.se/
Postat av: gladmymlan

ja i min fantasi håller jag på att inreda med gungstolar o trasmattor o lyktor ...kul.

2009-05-12 @ 22:36:21
URL: http://gladmymlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0