torsdag

....och jag är ledsen i ögat. Jag har ju följt Sabinas kamp ett tag nu och nu har hon fått åka akut till sjukhus igår för att hon inte kunde andas...hon har fått tumörer i halsen, som är svullna och gör att hon har svårt...

Det känns verkligen skit, rent ut, när en människa kämpar så hårt, med sån positiv fighting spirit, och som bara har tre veckor kvar till räddning, kanske  ändå dukar under...

hon har ju tagit halva sverige vid det här laget, med storm, genom sitt positiva ärliga och rättframma sätt, genom sin drivkraft att klara det här, genom sin kamp för att barn och familj ska ha det bra...då vill man bara höra om framsteg...

pushar lite för att man går in på hennes sida, och kollar face-book-insamlingen till henne.....pengar gör väl ingen frisk, men hjälper ju en hel del!

I morgon.....bär det iväg till Leksand för vår del, en helt barnfri helg i en stuga vid siljans strand....lite hockey och mys med goda vänner!

men HAV förtröstan vänner, jag tar SJÄLVKLART med mig Donna, dvs min lilla goa rosa miniPC döpt efter karaktären i Glamour så klart, hon är med liksom Donna i serien, lite extravagant, lite väl glimmig och prålig...men jag älskar henne djupt....Min Pc-Donna såklart...

nu är det dags för packning och allmänt stimm, innan jag ska borra ner mig i soffan framför 4 (!!)  inspelade glamouravsnitt och en kopp nybryggt kaffe...

på återseende and goodnight sweden....whereever you are!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0