snart jobbardags....


...en bild på min älskade trollskog så här på morgonkvisten...jag har båstad-absinens, och längtar till troll-skogen.
här uti finns både varulvar och snapphanar och annat....såå rogivande att ströva omkring där.



idag var jag uppe klockan fem, och Nicken o jag tog vår vanliga runda. Nu har det blivit lite av  ett måste, det är lite magiskt  att tassa runt o se hur husen sakta tänds upp här och var i kvarteren.

Väl hemma sätter jag på en stor kanna kaffe, och sakta börjar morgonbestyren.
jag börjar inte förrän kvart i nio om morgonarna, men just känslan av att att slippa stressa på morgonen, är GULD värt.
man blir på så bra humör, varje morgon, när man slipper stimma och stressa.
Fast nu måste jag visst börja stuva in saker och barn och hundar i bilen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0