redan torsdag...

...ännu en stimmig jobbig arbetsdag tillända, en dag som förövrigt återigen startade med att klockan pep 05.00, och en tok-trött men ändå vaken anna var ute och power-walkade/joggade i 45 minuter igen!

nedan, en vy man gärna har igen....älskar att flyga, och sitta o se klotet och veta att man är på väg någonstans.....varmt o skönt o härligt....




nångång skulle jag vilja hoppa fallskärm. jag bara tror det måste vara en ultimat grej att bara släppa taget om allt och falla. Frihet!

idag gick inte bantningen superbra...på jobbet fick vi landgång, och stoor tårta efter det, och när jag kom hem var jag sockersugen som en galning och snokade upp sambons snickers-förråd och bara drog i mig en hel snickers ( jag gillar inte ens kombinationen jordnötter/ choklad så va fan gör jag så för)

jaja jag har burit grävt pustat powerwalkat, och antagligen bör hunden ut i kväll igen, så lite mer motion får jag och lite till av snickersen o tårtan försvinner. Förresten åt jag bara halva landgången, för halvan me räkor gav jag till min jobbarkompis då jag inte äter skaldjur eller ägg.

nu ska jag kolla in vimmelmammans blogg, hon skulle få besked idag av läkaren, ett viktigt sådant så det måste jag kolla upp nu. Ska med kolla sabinas status, hon har ju opererats idag, och man vill gärna veta det gått bra för henne.

får inte glömma spela in dagens avsnitt av Glamour heller, det bara är ju så att man inte får missa. Särskilt kul tycker jag den sönderblonderade opererade tillgjorda och i roll-karaktär hur trög som helst- Donna är att titta på. En på väg upp på listan är även Stephanies galna psyk-syster som verkar ha klivit över gränsen totalt...

Igår var det GREYS anatomy igen, men jag vet inte om jag alltid tycker det är så bra längre. Denny är uttjatad, meredith kan vara en bitch ibland, och fallen så lika varandra att man tappar intresset.
Dr Bayley är min favorit, och Dr Burke var med en sådan...fast han fick ju sparken.

Ikväll ska vi försöka se lyxfällan, och du är vad du äter. om vi hinner....tack för vår inspelningsbara box.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0