och så till drömmarnas land igen....

Detta hus gick jag förbi i somras när jag gick mellan Båstad och Hemmeslöv, och bara var tvungen att stanna och ta ett kort....HÄR vill jag bo, sitta på verandan och gunga i en gungstol och lyssna på havet som ligger bara några meter ur synfält för kortet......




jag är ju en sann sucker för amerikanska hus,och detta ja nu syns det kanske inte så väl ändå, men det är lite böjt hela huset, och så jäkla dröm-vackert att man smäller av. GE MEJ GE MEJ GE MEJ.

I dag har vi pysslat o donat, rensat ut ur lådor o skåp med mera. Inte för att jag är färdig, men jag ville ha paus o kaffe i magen, innan jag fortsätter..

Ikväll är det GREYS som gäller, och det okända, som  alla i familjen utan sambon bänkar oss framför. Lille-fisen tycker visserligen det är trist efter tio minuter, eftersom det aldrig kommer några spööken. Och, ett spöke för honom är ju naturligtvis ett stort vitt lakan med två hål i som ögon som svävar omkring och säger buuuu

och såna är det dåligt på i det okända tyvärr....men han väntar tålmodigt, och vem vet? nån gång kanske det dyker upp ett tvättäkta spöke med lakan o hela kittet...

nej paus över tillbaks till röran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0