nu är jag trött på slask

...jävla snöslask o elände. Nu är jag trött på skiten. Jag vill te bååstad igen. Fast just bilden neranför är tagen i vejbystrand i somras...



tänk när man ligger där vid stranden o funderar över livet igen....gott!
idag har jag grävt och jobbat och slitit med saker som är tunga leriga och allmänt eländiga, och det känns som om det inte är ett tjej-göra ibland, utan mer vältränade-karl-göra.

Huvudvärk och trött gjorde inte saken bättre men när jag kommit hem från jobbet tog jag faktiskt en powernap i soffan framför cartoon network ihop med killarna, och fem minuter senare var jag piggelin igen.

Jag åkte ut till stallet, och vi testade att longera några hästar, och det gick kanon. min lille tjock-Loke verkade tycka det var kul, så det gör jag nog nästa gång också.

Nu har jag kokat mig en stor gryta med bantar soppa! det vore ju faen om inte fläsket ska bort innan sommaren! Lite av det i alla fallen!

nu ska jag äta och sen ska storkillen o jag se ett avsnitt av ghosthunters som vi spelat in....spökgalningar som vi är!
och ni som glömt,
tänk på att be för Sabina och hennes familj, hon kämpar på rejält nu, och behöver allt stöd man kan få!
Vill  man går det även bra att skänka en slant till henne, det finns en insamling på facebook, We support Sabina Najjar".

ta hand om er alla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0