nästa blivande yrke= fotograf!!

....detta kort tog jag sist vi var och bowlade, hela familjen. Jag tycker verkligen det fångat själva känslan i bowlingen, och lill-fisen kommer verkligen till sin rätt! Eller hur? visst är han SÖÖT....



det känns skönt att veta att man har talang för fler saker än gräva gravar och sköta ljudet på gudstjänster, om det är så man vill byta yrke nångång, så.......kanske kan bli sån där klassfotograf på photomic i framtiden???

skämt åsido. Nu har jag jobbat klart för den här veckan, och i morgon är jag leedig. gott.
Igår såg vi då melodifestivalen, och självklart ringde jag på Ugglan, för själva saken skull hon är ju så söt och lever sig in i sin låt.

Opera-mannen ger jag inte mkt för, tänker att vi förra året skickade transvestit-charlotte/ christer Lindarw, och detta året ska vi då skicka Malena-mannen, som ser lite lagom manhaftig ut. Vad tänker dom ute i europa egentligen om oss svenskar? Kanske att alla tjejer ser lite manliga ut...

Äsch vad vet jag. Hon/ han kanske vinner hela klabbet...

Nu ska jag kolla  in veckans inspelade avsnitt av övernaturliga fenomen a.k.a A Haunting....alltid kul.
Inte lika kul är att jag har en gräsligt sur snäsig sambo. Det går visst inte så bra för hans hockeylag, och när det går dåligt för Leksand, går det dåligt i vårt förhållande...och
när jag då börjar skoja om knäckebröds-käkande dala-dansande män med knätofsar, och sen börjar sjunga....
och mitt djurgårdshjärta brinner för det lag som alltid vinner....

.....så gör jag ju inte vårt förhållande BÄTTRE. Måste lära mig att det är på liv och död när det gäller sport här hemma. Och att jag lade till DIFs shopens hemsida på hans favoriter var inte HELLER emottaget särskilt positivt...suck. jag vill ju bara lätta upp stämningen lite grann, förstår han inte det...
kanske en håve-keps gör honom glad:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0