mitt nya behov....

det är väl så att jag lyckats byta ciggen mot något annat, nämligen dessa:




jag började ju med plåster, men tyckte det gick så bra att det var onödigt att pumpa i nikotin dygnet runt i kroppen, så då gick jag över till mint-sug-tabletter. Nej först så gick jag nog över till såna där tuggummin, men det var ju skit, så då gick jag över till nicotinette micro-taps som ska smälta under tungan, skit skit o bläh.
DÅ hittade jag dessa. mint tabletter med lite nikotin i. De funkade alldeles ypperligt, men nu kan jag ju inte vara utan DOM istället...

jag tänker som så: de kan ju vara omöjligt vara lika farligt att sutta lite på en mint-tablett, som att dra i sig över 4000 cancerframkallande ämnen ner i lungorna....så jag får väl köra på dom här ett tag till.

det kan man inte tro, men det är riktigt gott att ta en kopp kaffe på maten, och en liten mint-bit.

idag har vi lullat runt här i mys-dressar alla utan sambon som varit seriös och hjälpt min far med hans stuga.
Men vi andra dvs ungarna o jag, har lullat omkring och inte fått nåt riktigt gjort. Haft huvudvärk och ont i kroppen idag med, och hypokondrisk som jag är,
tänker jag ju genast att min sista stund är kommen.
Men antagligen är jag väl bara trött i den efter en hård vecka och inget annat....

ikväll ska sambon o mitt ex ut o bowla och äta mat i hop...lät väl inte gayigt alls va? nejdå, men de är fler, och ska fira att exet blivit 40, så jag blir hemma med barn och säkert kommer bioduken rullas ner och nån rulle in i dvdn....

barnen gillar bruce almighty, särskilt min Ludd, när han fiskar in månen och suddar ut stjärnorna i filmen. Den eller monster house lutar det åt.

OCH så är det ju "andra chansen" och jag vet inte ens vad det är för mening med....kunde de inte ens vinna sin delfinal så var¨väl inte låten bättre än så, eller?

fånigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0