MIN UR-TÖNTIGA HUND

...kolla in Tönten. Förlåt kära hund-klippare. Du gjorde ditt bästa. Jag missade att säga att jag vill ha honom terrier-klippt, inte cocker-spaniel-öron-snaggad.
jag hade bråttom i onsdags när jag skulle kasta in honom till hundklipp-tanten, jag var sen till min adhd-föreläsning och vanligtvis brukar jag ALLTID säga hur han ska vara klippt, annars blir det lätt som ja....ni ser resultatet.

jag kan knappt titta på honom, fattas några rosa rosetter i öronen....



det går bara inte för sig, man skäms när han ska ut o pinka. Så jag ska klippa av öronen på honom.
NEJ INTE HELA ÖRONEN SÅ KLART....men cockerspaniel-biten.

Idag är det fredag och jag är LEEDIG i helgen. visserligen kommer jag sticka ut på söndag och kolla in rättvisegalan som anordnas i våran kyrka, men jag ska ju inte jobba.

Nej nu ska jag fixa o dona lite. innan saxen åker fram och nicke förvandlas te en han-hund igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0