melodifestival-time

....och här har jag laddat upp med lite goodis inför ikväll, men NOTERA att det mest är skum-godis...sånt blir man inte tjock av så det så....




och om kvällen....vad ska man om det startfältet då? vad tror ni?

jag hejar nog NOG på .....Emilia. men Måns, Alcazaar, lilla söta Molly och  naturligtvis Ugglan, går med hem.
Jag vet helt enkelt inte. Emilias låt har jag missat att lyssna på innan, och när jag hörde den idag, satt jag och trallade med.

Malena Känns B så det skriker om det. B som i Blärk Bottennapp och Blurk.
Kämpe +halvtaskig operasångerska är så .....uuuu. Men bara för det så vinner hon väl och då kommer jag nog att skämmas värre än den gången vi skickade Martin Stenmark och den där Las Vegas-biten....

Söte rara älskade chillen ska steka lite hamburgare här hemma till oss och sen blir det nog lite film-duk som rullas ner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0