ledig dag idag!

då var det måndag igen, och eftersom jag jobbade igår, var jag ledig idag.
Sambon blev klar med vår älskade garderob i går kväll, så HELA dagen, har gått åt att vika in alla kläder och fixa och dona. Jag är inte färdig ÄN men var tvungen till lite paus man blir ju stollig. Store killen var hemma idag från skolan med, han hade hosta och är förkyld.

Snart är sovrummet i alla fall klart herremin je vad skönt. Nu ska jag ALDRIG mer gnöla om att vika in tvätt.
fast det sa jag om diskmaskinen med, nu ska jag ALDRIG MER gnälla om disken, gud vad skönt att slippa diska för hand...
Nu gnölar jag istället om vem som ska plocka i eller ur den....aldrig är man NÖJD.
Nej nu är pausen klar, måste upp och fortsätta med kläderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0