ledig dag

idag är jag ledig / vård av barn, vi ska till Barn och ungdomspsyk. mott. i Nässjö med min mellankille som har adhd.
Humöret är fortfarande inte på topp, är besviken haha nu höll jag på att skriva biskvien, säkert för jag är så chokladsugen,
men jag menar besviken. När vissa människor gärna gillar att trycka ner andra, ge små gliringar eller kommentarer, och andra sedan hänger på det för att haha höhö jättekul....eller vad?!

när vissa människor är VÄL påverkbara av andra, och sätter dom på piedestaler för att...vaddå?
så impad blir jag inte av nån annan att jag tycker PRECIS som den eller gör PRECIS som den personen gör, skrattar åt samma sak, jo det kan jag väl göra OM det är något kul. men inte skratta för att den jag är så imponerad av skrattar...

nä.

Blir rätt trött. man kan inte göra rätt, hur gärna man än vill, och hur mkt man själv Tror man gör något bra, så är det bara skit ändå.
Hädanefter ska jag bara tänka på mig själv. utgå från vad JAG vill, och ingen annan. Det är ju ingen poäng i att försöka vara "som nån annan TYCKER man ska vara"

antingen duger man väl, eller gör man det INTE?
människor är ett släkte jag inte förstår mig på.

OCH i samma stund som jag surar ihop över något värdsligt som att man råkar bli besviken på någon,
så ligger lilla Sabina i stockholm och kämpar för sitt liv  totalt nedbruten av otäcka hemska tumörer som täcker hennes kropp både utvändigt och invändigt.

JA människosläktet är ett släkte jag inte förstår mig på.
och jag tillhör det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0