välkommen!

...så här trevligt kan du bli hälsad välkommen om du får för dej att komma hem till mig och min familj! han är väl kanon lille Nicke-Picke!!




utöver att ta cp-kort på hund har jag stimmat runt idag. Jag gjorde ett kap idag, esom jag trodde adhd-medicinen skulle vara ganska dyr, men det visade sig att högkostnadskortet redan kickat in, (han började ny period i förrgår!) så den kostade 75 kr istället  för typ tusen...

det firar man genom att gå till HM och handla eller hur???
hittade en långklänning, en kjol och ett par brallor. tänkte fan allt detta för tre hundra spänn...inte står jag och provar då, nä jag köper direkt.

kommer hem, testar kläderna.............och allt sitter som en smäck! perfekt med andra ord!
hur ofta har man sån tur då?

OCH
OCH
.......Sambon gick upp tidigt (trissreklam) och hade cyklat iväg te affären och köpt nybakta frallor, gjort pannkakor och för säkerhetsskull rostat bröd o marmelad till!!!
det måste varit för jag sa han var trög igår! om jag alltid säger han är trög, får jag alltid frukost då???

sen har jag suttit på altan och pratat med svärmor och druckit kaffe, gett bort en sjuhelskottas massa rabarber till henne så hon kan göra sin underbara goda rabarbersaft...

jag har färgat håret, bestämde mig för att lägga i en brun aktig färg i "underhåret" samt göra lite slingor...( jag är blond numera)
efter två timmar tog jag ur allt.....
inget syntes!
det var två timmar jag aldrig får tillbaka.....efter det grillade vi, och lagom tills vi skulle käka kom sambons lillebror trallandes, och gjorde stopp hos oss, käkade kött och kollade GP. trevligt!
nu
är klockan lite över tolv...jag har packat. sitter i soffan och dricker kaffe, och tänker gå upp och se den förbannade skräckfilmen jag tjatat om att se hela veckan men inte blivit av!

sen drar jag iväg mot östersund i morgon kl åtta på morgonen....men var lugna! Lilla mini-donna följer självklart med!

inte missar man att blogga från ett äkta spökhus inte!!

Kommentarer
Postat av: Mette

Väntar med spänning.

Trevlig resa.

Kram Mette

2009-06-28 @ 08:36:57
URL: http://finnotto.blogg.se/
Postat av: Mette

Väntar med spänning.

Trevlig resa.

Kram Mette

2009-06-28 @ 08:37:36
URL: http://finnotto.blogg.se/
Postat av: Ankan

Väntar med spänning här oxå..ha så himlans kuligt & kör lugnt...hälsa spökena=)

2009-06-28 @ 10:06:18
URL: http://www.ankboet.blogspot.com
Postat av: Kerstin

GOD TUR!!!

2009-06-28 @ 10:22:20
URL: http://osloskanskan.blogspot.com
Postat av: Ulrika

Hoppas ni får en härlig resa med många sköna stunder och coola spöken1

;)

2009-06-28 @ 15:41:27
URL: http://ulrikasyr.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0