tandläkarbesök...

....tack o lov inte jag utan mina två pojkar....det vart bakläxaborstning hos både store och mellan.
Adhdsonen som hängde som krakelspektakel i tandläkarstolen och var upp och ner och gud vet vad, fick höra att han inte ska småäta....
HA ....varje gång jag städar hans rum hittar jag gömmor med godispåsar och kakor...det är ju lite av hans grej, den här manin för att äta äta....
men nu ska jag bli hård och sträng. Storsonen som varit så kaxig var ganska ynklig när hon skällde om hans tandhygien.
jag VET att jag ska kolla alla i munnen, men storsonen har väl slunkit igenom lite, man har tyckt att han som är så stor kan väl borsta sina tänder...
men nu blir det dubbelkoll varje kväll....

nu ska jag åka ut till stall och ta mej en ridtur tänkte jag mej.

jag vet väl att jag borde städa, men borde och vilja är ju inte samma sak....

ska ta tvätt o städning när jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0