spöktimmen närmar sig...

...nu är klockan två på natten, fegisarna sover allihop i ett rum kallat "gråterskornas rum" på övervåningen, medans jag är alldeles ensam i rummet som förr var pastorsexpedition, men på grund av mkt aktivitet, fick dom flytta expeditionen. Här ligger jag nu allena och väntar på spöktimmen klockan tre....spännande.
här är en bild på den mysiga trappan inne i prästgården....fin va? enligt gamla gästböcker ska det spöka i den med...



här nedan ett fint kort på mig o kära svägerskan, i Storsjön, som vi besökte tidigare i dag...vi var på jakt efter storsjöodjuret, och visst såg jag något stort svart i vattnet när vi åkte över bron från frösön, jag svär!



vi har tänt massa levande ljus och suttit och haft en seans och pratat med spökena, och sen har vi suttit ute lite och tjatat om allt som finns på jorden!

nu får jag väl ligga här i sängen och vänta in någon eventuell spöklig aktivitet! vi har tom hittat en dörr som går upp till vinden och letat energier. inget som visade nåt tyvärr....

vi får väl hoppas att det börjar knaka i trappan snart eller nåt. i det rummet jag befinner mig ska det vara mycket aktivitet i alla fall....vi får välan se.

det är i varje fall inget otäckt spökhus utan ett mkt mysigt gammalt spökligt hus. skulle lätt kunna bo här ! MYS.

nej dags för ande-letning. ska leta fram spökpinnarna!
buhu på er från Borgvattnets prästgård igen!

Kommentarer
Postat av: Ankan

Ja än en gång sååå spännande & jag som är utan dator nu i två dagar,,läser med spänning på fredag,,vill gäenra höa lite live oxå sen om det går för sej;) Hoppas du kände av något..

2009-06-30 @ 08:29:00
URL: http://www.ankboet.blogspot.com
Postat av: Mette

Spännande,spännande.

Ett riktigt fint kort på en vacker trappa.

Hoppas att semestern fortsätter lika bra.

Kram Mette

2009-06-30 @ 09:01:22
URL: http://finnotto.blogg.se/
Postat av: Eva

Nu blir jag allt lite nyfiken. Hände det något efter att du skrivit inlägget? Vad är spökpinnar? Är det såna där slagrutepekare kanske? Jag kan nämligen använda mina till att hitta spöken.

Fast nu letar jag inte efter dom längre. Känns som det är lugnast så :-)



Kram,

Eva

2009-06-30 @ 11:34:01
URL: http://detspokar.blogg.se/
Postat av: blomman

hur har det gott?

2009-06-30 @ 23:52:21
Postat av: Annika på Berget

Undrar bara om spökena tagit er???

Nyfiken ju=)

2009-07-01 @ 09:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0