spänningen fortsätter!!!

..klockjan är snart elva, och vi har hur kul som helst, sitter och läser gamla gästböcker om alla besök här!!! vi har fått spök.pinnar såna man kan läsa auror och energier med, och hittat en dam i blåa rummet och en man i ett gult rum som vill vara ifred.

det är verkligen i ödemarken men ljust som i full dag än! ingen tänker väl sova precis, vi har en skeptiker en halvtroende två pök-galningar och en lite halvsynsk så vi är en bra blandning! jag sitter i expeditionen och skriver, det är ett gammalt gammalt hus och snart ska vi in och ha en seans tänkte vi.

måste säga att det är en väldigt hemtrevlig stämning, tror det är goa spöken här, för jag bara älskar detta hus!

nu ska jag  vara social igen


på återseende....kanske....om vi överlever natten!!!!


Kommentarer
Postat av: blomman

jag hoppas att det ska stå spök-galningar o inte pök-galningar? :) låter som att du har hur kul som helst. ska bli kul att läsa en sammanfatting sen

2009-06-30 @ 00:15:16
URL: http://liljasvart.bloggsida.se/
Postat av: gladmymlan

hahaha ciderna har ghjort sitt! nä vi är inte PÖK-GALNINGAR eller jo kanske föörresten hihi

2009-06-30 @ 00:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0