snart midsommar men jag vill prata spöken!

...jorå midsommarförberedelserna här är i full gång, men för tillfället är ändå mitt huvud fyllt av helt andra planer!
nästa helg åker vi  dvs jag och fyra andra tjejer åka 88 mil uppåt landet, närmare bestämt till Östersund, och Borgvattets prästgård.

Vi har blivit lovade att det finns en lill-stuga med el och vatten i alla fall, och jag kommer få ladda Donna där, så jag kan blogga LIVE från Sveriges mest kända äkta spökhus!!!

vi ska även försöka oss på ett stopp på värdshuset utanför norrköping där det sägs spöka, vi ska kolla efter storsjöodjuret, och vi ska besöka en träslotts-by mitt i skogarna utanför östersund..

fyra dagar kommer vi vara borta, och det ska bli SÅÅÅ spännande. har suttit lite idag med min kära svägerska och planerat lite....om videokameror och annat man kan behöva. vi ska naturligtvis även hinna med ett nattligt besök på kyrkogården bredvid den spökliga prästgården...och ta en hel massa kort!

jag har ju ett förflutet som lite synsk, så  det ska bli spännande att se om man kan damma av sina gamla talanger och se ett o annat spöke alternativt känna av det i alle fallen.

Svägerskan o jag ska i varje fallen sova i nåt som heter "gråterskornas rum"  ihh så kul!

nähä midsommar var det ju...

planerna sprack...
 
altantaket hinner inte bli färdigt och det spöregnar ute idag och jag ser ju hur det inte är möjligt att sitta där ute vid sånt väder så vi får förbereda oss på att vara inomhus och käka sill...

men shit the same -JAG SKA TE BORGVATTNET SNART!

Kommentarer
Postat av: Ankan

Shit,,fatta så avis jag är på dej,,hade tyckt det var hur spännande som helst o åka dit. Har ju "folk" runt mej hela tiden & känner av dom oftast.

Bra att du tar med utrustning för blogg för den kommer jag att fetläsa & kolla efter uppdatering ..

Fatta vad kul för dej,,,

2009-06-18 @ 15:41:59
URL: http://www.ankboet.blogspot.com
Postat av: Blomman

Som Ankia säger, fassen vad kul. Kommer oxå fetläsa . Testade svärmors spikmatta idag. Otroligt skön att ligga på. Gjorde inte alls ont. Grymt sugen på att köpa en jag oxå nu. Fick även veta att min svärfar ligger på den 20 min varje dag. Som jag har sagt innan. Han är verkligen anti annars

2009-06-18 @ 23:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0