Plutten o Jag...

...är ju allra allra bästaste vänner. Det som vi gillar mest, är  att ligga i soffan och sova tätt tillsammans.



..och det är precis vad vi gjort nicken o jag, idag......RS det enda vi har gjort ! 

Det måste varit något med luften, för jag var så trött så trött ut i fingertopparna, att jag inte orkat ett skapandes dugg idag! jag har gäspat o gäspat och gått runt som en zombie. Helt otroligt vad trött man kan vara, trots att jag sovit hela natten.

Och jag hade så många projekt, så mycket jag skulle hinna göra, och allt rann mellan fingrarna. jag hamnade i soffan med Nicken istället, och pang så snarkade jag!
jag tom tog bilen när jag handlat, och körde runt runt i stan med full blås och kyla på mig, i hopp om att piggna till, men ICKE.

Det måste ju vara väderomslag. så här trött har jag inte varit på år o dag.
Nu ska jag kolla grannfejden och sen SOOOOVA.
natti natti sverje.

Kommentarer
Postat av: Nonsensakuten

Håller med. Det är nåt i luften som alstrar trötthet just nu...kanske planeringen av midsommar.

2009-06-11 @ 23:09:04
URL: http://nonsensakuten.blogg.se/
Postat av: Kerstin

ses imorrn!

2009-06-11 @ 23:10:33
URL: http://osloskanskan.blogspot.com
Postat av: marie

ibland har man såna där trötta dagar...sä är det bara och då ska man göra INGENTING!!!

Söt hund!!!! Sä mysigt att ligga tät o sova, finns det nåt mer rofullt?!? Vår hund älskar att gosa tätt intill, det är så avslappnande tycker jag.

Vad är det för ras?

Må så gott. kram

2009-06-12 @ 09:51:49
URL: http://mariekjerulf.blogg.se/
Postat av: gladmymlan

min plutt är en korsning bichon frisé/ bichon havanais, och så 3´procent shitzu med:-)

ja han är min allra allra bästa vän, vida överstiger vad en människa kan ge...det är en som jag litar på till 100, som aldrig är sur arg tvär om jag råkar komma hem försent, han är alltid där, nära mig, som en skugga. han är efter mig som en svans, och visst kan en del tycka det är jobbigt, men för mig betyder det ALLT att ha EN levandes själv som älskar en no-matter-what.

visst en sambo gör väl det med, men en sambo KAN ju hitta en bättre tjej, men min lille nicke kommer aldrig hitta en "bättre matte". han är min bara min. jag är en sån som förmänskligar djur, som man inte ska göra men min nickeplutt är MER än bara en hund...går inte förklara. men han är extra extra smart, mer än nån annan hund jag träffat...

märks kanske att det är min älskling???

2009-06-12 @ 11:39:14
URL: http://gladmymlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0