om man skulle....

...leka självplågare i en halvtimme eller så, och lägga sig på spik-mattan? den kostade ju ändå nästan en halv tusing?

jag har inte klurat ut den än. ...

första gångerna jag låg, gjorde det så in-i-he-ont så jag var tvungen o rulla av och TRO mej när jag säger att av o  på stigning på spik-mattejäkeln är INGEN höjdare aj o aj och AJ...faen aj.

i lördags skulle jag ( är man en självplågare så är man) lägga mig igen.
välbekanta toner kom genast ur min strupe.
-aaj...aaj....oh....aj....aaarrrjjj. fan....det gör ju skit ont att ligga på spikar (nähä??)

men MEN ...efter siså där fem minuter....spred sig en välbehaglig trevlig domnande konstig känsla i fötter o ben, och tre minuter efter det, var det en Gladmymla som låg o snarkade så väggarna skakade .....på spikmattan!

en TIMME sov jag på den!

mådde hur bra som helst efter det. så det ÄR ju nåt magiskt med den helt klart.

men i går, fick jag sömnbrist, överskotts energi, kunde absolut inte sova, försökte på alla sätt o vis att trötta ut mig så jag kunde somna men Icke så nicke.

så jag beslutade mig för att lägga mig på spikmattan- min numera bästa vän! ...trodde jag ja!

...hämtar den. ....lägger ut den i sängen, o ska lägga mig på den. aj jaj ajajajajajaajaajAAAJJ vrålar jag där i sängen o det var ruskigt nära jag fick sova i brygghuset för sambon tyckte nog jag var rätt trälig vid det laget och den tiden på natten....

inte två minuter stod jag ut....så in ut i den liten smärtgräns har jag.
hur fan har jag kunnat föda barn? jag skriker ju om jag får en finne!
......till o med min store pojk kan ligga på spikmattan! JU.

SKAM den som ger sig. nu bär det iväg upp till tortyr-redskapet igen. så det så.

god (?) natt svärje.

Kommentarer
Postat av: Blomman

Börja bli allt mer och mer nyfiken på hur det är att lägga sig på en sån där matta. Vi kanske skulle träffas och gå en promenad i skogen och förska meditera en sväng?

2009-06-01 @ 23:27:29
URL: http://liljasvart.bloggsida.se/
Postat av: Mette

Du ärmin favoritbloggare idag.

Det är så spännande att läsa om dig och ditt liv med,eller utan,spikmatta

Ja den verkar onekligen intressant den där spikmattan.

Det synes som om mattan är magisk.

Det skall bli spännande att följa fortsättningen.

Men det är väl skönt att få överskottsenergi?

Har du fått sova inne i huset inatt?

Kram Mette

2009-06-02 @ 07:11:58
URL: http://finnotto.blogg.se/
Postat av: Ankan

Har oxå funderat på hur det är med en spikmatta,,,1/2 tusing,,,är ju inte vad min ekonomi räcker till nu nu....får kolla tredera =))Kramen

2009-06-02 @ 09:23:07
URL: http://www.ankboet.blogspot.com
Postat av: marie

har oxå beställt en spikmatta nu äntligen!

Hoppas den dyker upp snart.

Alla man pratar med som har en tycker att de är toppen så vi får väl hoppas att jag tycker detsamma.



Ta det lugnt, sköt om dej och må så gott!

kram

2009-06-02 @ 10:02:47
URL: http://mariekjerulf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0