och VEM vågar...

...sitta i soffan och titta på Desperata hemmafruar, när det sitter ett sånt här gräsligt monster alldeles jämte???



jorå det är lillfisen i farten igen...nu är klockan över nio och han borde var jätte trött....han har inte tupp-lurat...men ändå sitter han här jämte mig i  soffan och morrar och ser farlig ut och inte särskilt trött alls...

jag har ändå inte hängt med i hemmafruarna, sen första säsongen, så jag har inte koll på alla nya karaktärer alls. då gör det inget att man blir distraherad.

Själv lutar jag åt att vandra upp till sovrummet och läsa lite igen.....

kram kära blogg-vänner!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

VAR får han tag i alla häftiga skrämseleffekter?! Jag vill OCKSÅ ha!

2009-06-10 @ 11:13:30
URL: http://osloskanskan.blogspot.com
Postat av: gladmymlan

här finns resurser....har ju två storebröder varav en av dom är galen i spök/monster mm ....finns att ta av om man säger.-)

2009-06-10 @ 12:04:16
URL: http://gladmymlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0