nu är vi på PLATS!

här är jag på trappan te borgvattnets prästgård, har druckit nån cider eller två och är lite lullig så jag kanske slarvar med orden...



vi har fått enh spökguidning och nu ska vi ut med såna där energi-pinnar och leta spöken (vi har redan hittat ett i en gungstol) och nu ska vi till kyrkogården!

vi har verkligen dö-kul och det är mycket gapskratt och babblande och nu hinner jag inte blogga mer för jag ska gå o jaga spöken!

läser nån detta har jag rs INGEN nån täckning på nån mobil alls här så vi r ALL ALONE....i alla fall....nästan....
oahahahahaha

på återseende!

Kommentarer
Postat av: Ankan

Åh detta är sååå spännande,,,fniss hoppas ni ser & känner massor =)

2009-06-29 @ 22:01:45
URL: http://www.ankboet.blogspot.com
Postat av: Tina

Usch vad otäckt. Jag blir rädd bara av att läsa bloggen... Uuuuaaaaaaaaaahhhhhhhhh!

2009-06-29 @ 22:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0