nike - just do it!

....så jävla sant är det. jag tog på mig mina Nike-skor som sambon så snällt köpt te mej, och gav mig ut idag igen. Så som det var sagt. tre gånger i veckan. jogga jogga jo-o-gga!!!

annars har jag målat lite härvarstans på huset som jag tyckte behövde målas på. Jaghar köpt ett par liter jordgubbar och käkat upp tillsammans med mina barn och min kära kusin som kom in med sin lilla söta flick-bebis Tova-Lisa.

Sen gjorde jag en rekorderlig ost och skink-sallad till oss och dukade upp på altanen lagom till sambon kom hem.

och sen efter Det, tog vi oss lite eftermiddags-kaffe, och sen var det dags för mig att ge mig ut till stallet, härligt

Jag hämtade upp min andra kusin (jo jag har ca 52 st kusiner) ( på allvar) (vet knappt vad alla heter) (jävla kanin-släkt när man tänker efter) (skitsamma tillbaks till historien)

...hon har ju köpt en ny häst som hon nu vill testa att rida lite på. Ute i stall väntade en av mina bästa vänner, tillika stallägaren, och hon och en tjej till följde med ut, så vi blev fyra som gav oss ut på tur i skogen, jättemysigt!

min Loke var ju jättepigg och sprang mest hela tiden, go är han, 21 åringen....

när jag kom hem från  stall, stack sambon ut och gjorde sina varv på terrängbanan så som vi kommit överrens om, och sen var det då min tur.

nu haver jag duschat, klockan är lite över elva, jag sitter i soffan och dricker kvällskaffe och det vore då faen om jag inte skulle kunna bli tillräckligt trött för att få sova lite i natt efter allt ridande och joggande och målande och uti i solskenandet.

och nä jag blir inte pigg av kaffe.
på återseende!

Kommentarer
Postat av: Eva

Vad duktig du är! Själv orkar jag inte med jogging. Har för dålig kondis. Kämpar istället på med mina promenader morgon och kväll. Försöker äta lite mindre sötsaker också, men det har tyvärr inte gett något resultat än. Det konstiga är att vågen t.o.m. visar att jag väger MER nu! :-o

Kram,

Eva

2009-06-25 @ 16:47:13
URL: http://detspokar.blogg.se/
Postat av: gladmymlan

det gör min våg med...bara uppåt trots promenader och jogging. suck. men skam den som ger sig. ihållighet är en dygd:-)

2009-06-25 @ 17:35:29
Postat av: Mette

Du är bara såååååååå duktig.

Hoppas att du kunde sova efter dagen

som minst sagt verkade intensiv.

Kram Mette

2009-06-25 @ 18:06:15
URL: http://finnotto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0