mums!

och för en gångs skull...lägger jag ut nåt NYTTIGT som vi ska äta som dessert idag! gott! och jag tog nån 20 procentig visp till så helt onyttig är inte grädden heller!



annars är det tjejlunken som hägrar ikväll, men som det känns NU kanske jag inte går...det lär ju bli ganska mycket folk, och det är väl som bäddat för en panik-attack...

men jag har ju SAGT jag ska gå...men å andra sidan så sa jag det, innan jag blev sån här...och de får väl käka sin picnickorg även om inte jag är med misstänker jag...

det är ju jobbarkompisar som ska med, och det är ju trevligt, men jobbigt, jag vill ju helst ha en paus från allt vad jobb heter....

idag var jag hos "farbror conny" även kallad Exet här, med en liten princess-bakelse som inflyttningspresent...drack en kaffe och sen åkte te hästen en sväng. hade tänkt ta en ridtur, men det började ösregna så jag pysslade lite istället bara.

sen ringde dom från skolan och talade om att min lille adhd-son inte hade den allra bästa dagen, så det var bara att åka o hämta honom....men nu är han glad igen, kanske har nåt med jordgubbarna att göra:-)

en god vän till mej tittade förbi, som jag inte träffat på länge, har saknat henne o hennes sätt, vi drack kaffe o tjötade lite, jättekul att ses igen. ska masa mig upp till henne med endera dagen så det så!

nu har jag gjort färsfyllda paprikor te middag, och ska servera med lite sallad, blir gott!

ikväll är det veckans GREYS-dos....undrar om jag kan hålla tårkanalerna i schack eller om det blir snyft-snyft i soffan igen?

see you läter


Kommentarer
Postat av: Mette

Klart du skall gå.

Känner du någon som vet om dina problem så berätta att du tror att du kanske får en panikattack.Så brukar jag göra och då kommer det ingen attack.

Jordgubbar är smaskens det.Men för min del måste det vara riktig grädde.Den är nyttigare ju fettare den är.

Hoppas att det inte var allvarligt med sonen.

Kram Mette

2009-06-03 @ 17:55:28
URL: http://finnotto.blogg.se/
Postat av: gladmymlan

näe sonen var bara arg o tjurig. han hade helt enkelt lagt av för idag....nu är han glad igen.

nä jag har faktiskt hoppat tjejlunken, det är för mkt folk och jag kände inte att jag redde ut det än, står på väldigt ostadiga ben så att säga, psykiskt....och det var bra för jag hittade en cykel till store sonen på blocket, som han vill ha, och som var i en fin fin prisklass, en femhundring för en ett år gammal cykel som kostat 2600kr....

som HAR fotbroms och handbroms och bara tre växlar...han ville nödvändigtvis ha en sån, och ingen 21 växlad...

´så vi ska kolla på en nu efter sju.

kramen

2009-06-03 @ 18:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0