min nya bästa vän!!!!

.....spikmattan och jag  är numera bästa vänner! Och det är helt ok för mej att ha en bästa vän som alltid pinar mig de fem första minuterna av vår umgås-tid ihop, för SEN blir det kanon-bra!

åh...min lilla pigge! Hur kunde jag hata dej? Hur kunde jag vilja slänga dej i soptunnan och svära att det var bortkastade hundralappar?

förlåt kära Pigge. Du är ju alldeles underbar!

Hm. tillbaks till verkligheten. Idag lämnade jag barn på skola o dagis, sen hem, tog direkt hunden i snöre, och gick kol-höge-rundan plus lite till, var väl ute i en och en halv timme ca.

När jag kom hem, småregnade det, och jag tog en låång varm skön dusch.
När jag duschat, bestämde jag mig för att leka fakir igen ( stresshantering stresshantering) och jag grävde fram spikmattan från högen med tvätt den hamnat under.

Jag lade mig och som vanligt gjorde det in-i-helvetes-ont ( kom ihåg smärtgräns noll)
men jag räknade sekunder, och jag loovar jag inte hann räkna till fem minuter, förrän pang. och så vaknar jag en timme senare.....

vilken effekt! det var ju precis likadant sist, härdar jag bara ut fem minuter ,så sover jag som en stock sen, och snacka om utvilad man känner sig efteråt!!! som en inre dusch!

jag var hur pigg som helst sen. så här får shakti-mattan gratis reklam: köp den alla ni som är stressade, behöver varva ner har spänningshuvudvärk....köp och njut ( fast plågas först)

så nu är vi sams Pigge och jag. och Aldrig mer ska jag smutskasta honom!!

Kommentarer
Postat av: Ankan

Tro banne mej det vore nåt för mej men vart köper jag den mest prisvärda då?

2009-06-10 @ 14:48:18
URL: http://www.ankboet.blogspot.com
Postat av: gladmymlan

hm vet inte tradera är dom rätt dyra med...jag köpte min via svåger i stockholmo...men gav 400 ändå. de kostar ju en sisådär femhundra. ja jag är en anhängare till den, känner mig som om jag sovit i en vecka, alltså jätteutvilad!

2009-06-10 @ 14:57:03
URL: http://gladmymlan.blogg.se/
Postat av: marie

Håller med...är jättenöjd med min oxå..kram

2009-06-10 @ 20:25:59
URL: http://mariekjerulf.blogg.se/
Postat av: marie

Köpte min på tradera för 473 kr med frakt..

2009-06-10 @ 20:26:47
URL: http://mariekjerulf.blogg.se/
Postat av: blomman

t.o.m min svärmor har köpt en... Tänkte jag skulle åka ner till henne och testan den. Min svärfar har oxå testat den och han är ju anit-gubbe.. tro att han gillade den..

2009-06-10 @ 23:01:48
URL: http://liljasvart.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0