JAA MÅ HAN LEEVA!!!!

Bebisen fyller TRE ÅR idag! Min  lille älskling. vårt kärleksbarn. Lille Nicke nyfiken. Så idag blir det kalas och firande och paket för hela slanten....




Jag blev förälskad när jag såg dej första gången min lilla vita boll!!!
 
Du är min allra allra bästa vän, vi kallar dej för "skuggan" för du är precis där jag är hela tiden. Jag har aldrig träffat nån som du, och jag vet du charmar alla i din närhet! 
Du är så förståndig, rolig, smart och fantastisk!
ngen kan sitta på röven som du och vifta med tassarna för att få gott....du är världs-bäst på att hoppa hinder i trädgården, du är lydig ( när du vill) har ett stoort hjärta och så har du världens vackraste och snällaste ögon.

Jag älskar ditt eviga morrande, din faschiation för pet-flaskor, plast-byttor och nappar. ..

hur du snor åt dej bästa platsen i hörnsoffan o låter oss andra sitta i ytterkanterna....hur du snarkar så väggarna skakar i sovrummet...
kommer du ihåg när vi var ute förra vintern och gick, och det var så mycket snö så det fastnade stora snökakor på dina ben, så du tillslut inte kunde gå, och jag fick bära dej hem och tina upp dej i duschen?
 
eller den gången du var nyklippt och följde med mormor o morfar te stugan, och frös så mycket så dom fick sno in dej i två filtar o du somnade så gott?

eller den gången då Lill-fis fortfarande hade blöjor, och du lyckades få tag i en bajs-blöja och käkade upp?

Du är med mej på jobb och du är med hemma. Du är den jag tillbringar mest tid  med av alla, och få är dom gånger man skäller på dej. Du vet ju precis allt, min smarta lille hund.
Hoppas du får en fin födelsedag, och att du blir nöjd med alla dina paket...jag älskar dej!
Min lille Nicke-picke-pö.

Kommentarer
Postat av: Mette

Grattis på 3 årsdagen.

Hoppas att du får många fina presenter.

Din matte skriver så vackert om dig så du är

sannerligen en älskad hund.

Kram från Mette,Olle o Otto

2009-06-02 @ 18:43:03
URL: http://finnotto.blogg.se/
Postat av: Annika

Trassel är oxå förtjust i petflaskor..L även han snarkar så det dånar.. när jag läser dina rader så är det som det är vår hund du skriver om.. skoj skoj.. vi måste komma iväg på promenad snart så de kanske kan busa lite..



Krya på dig.

2009-06-02 @ 21:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0