härlig lördag!!!!

...känns det som det kan bli!

.....dagen har potential om man så säger. och NÄ inget särskilt på agendan, bara mys-saker.

Vaknade UTAN den vanligtvis obligatoriska huvudvärken, efter en skön natt. Klev upp, gick ner och läste morgontidning och drack morgonkaffe.
Fortsatte med att steka pannkakor, pannkaksfrukost är alltid uppskattat av såväl stora som små:-)

Nu är jag på G med att ta på mig tränings-outfiten dvs mina nya ultralätta skor, och ta kolhögerundan igen. Sen ska jag väl plantera om lite blommor, efter det blir det ut till min älskade häst, och gosa och pyssla och om vädret tillåter även en ridtur kanske!
och ikväll blir det mys-pys med familjen framför GP speedwayen....

så enkla saker, så kravlösa enkla dagar är perfekta!
Det känns att detta är vad man behöver...lugn och ro, inga måsten och inga krav. En utopi för nån månad sen,
NU en verklighet....

tack Sverige för att det finns möjligheter att göra så här. Nu ska jag verkligen ta tillfället i akt att vila, promenera och ladda batterierna.

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Jag vill egentligen bara tala om att en sån där spikmatta kostar 745 norska pix! (sisådär en 875 sv spänn) Det är dyyyyrt att leva i Norge; fast man får feta lönen!

2009-06-13 @ 16:22:51
URL: http://osloskanskan.blogspot.com
Postat av: gladmymlan

nähä! EN kanske skulle köpa på sig ett lager här o sälja där...tjäna lite extra kosing:-)

2009-06-13 @ 17:38:44
URL: http:// gladmymlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0