god morgon!

...och gårdagskvällen tillbringades först med en timmes Greys anatomy, sen rakt upp i säng för att läsa mina nya älskade vampyr-kärleks-böcker......




.....dock fick jag inte läsa så länge, fön Lill-fisen var vaken och tyckte att "bjäddjandet stöjde honom näj han fösökte soova"
så jag fick ge upp efter några sidor...bättre lycka idag kanske! I varje fall ska jag inte låta Lillfis ta en "tupp-lur" i soffan efter dagis, idag, en tupplur som höll på i tre timmar igår...vi tyckte han kändes varm och han var omöjlig att väcka, så vi lät han sova... bad choice...elva i går kväll höll han fortfarande låda...

ingen tjej-lunk blev det heller...för jag vågade inte. I dag ska jag i varje fall ta det lugnt, det börjar dra ihop sig med att sjukskrivningen tar slut, och jag vet inte hur jag ska tackla det....jag har ju knappt hjärtklappning nu, men ångesten har ju inte veknat precis,och inte heller tinnitusen...vad  göra? är det rimligt att tro man ska bli frisk från utbrändhet eller vad det nu är,på en och en halv vecka? och varför får man ingen hjälp?

ska jag vara ok nu? och varför är jag inte det? går ångest över på en vecka?
borde medicinen har funkat nu?
hm. jag känner väl inte att jag är redo att hoppa in i en kaotiskt arbetssituation igen. men vet inte riktigt vad jag ska göra.

nu ska jag väcka barn i alla fall....
på återseende

Kommentarer
Postat av: Kerstin

du ska be om mer sjukskrivning!

2009-06-04 @ 09:56:21
URL: http://osloskanskan.blogspot.com
Postat av: Mette

Hejsan!

Vet inte vad du fått för någon medicin.Det är väl osäkärt om antidepreciv medicin,om det nu är det du fått,hinner verka på så kort tid.

Tror inte ångest går över så fort nej.

Usch va jobbigt.Går det att börja jobba nu då?

Det verkar ju inte riktigt så enligt ditt inlägg.

Du verkar väldigt osäker på det själv.

Men en sak vill jag säga.Du får inte bli rädd för att vistas i sociala sammanhang.Det måste du komma förbi annars blir du helt fånga i det "säkra".Då utvecklar du en agrofobi=torgskräck.

Det ändå härligt att du vågar utveckla dig och dina känslor om sjukdomen här på bloggen.

Fajta på du!

Kram Mette

Kram Mette

2009-06-04 @ 10:04:59
URL: http://finnotto.blogg.se/
Postat av: Mette

Ursäkta slarvstavfelen.

Kram igen.

2009-06-04 @ 10:06:50
URL: http://finnotto.blogg.se/
Postat av: Daniel

Läs du och försök vila ut!



Jobbigt med utbrändhet, men försök lyssna på din kropp och gör inget som inte känns rätt-



Hälsan å välmåendet ska ALLTID gå först!

En värmande kram

2009-06-04 @ 13:10:32
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0