det drar ihop sig....

...inte imorgon, men nästa DAG ....sätter jag mig i en bil, tillsammans med min svägerska, och tre andra tjejer, och styr kosan 88 mil uppåt landet. Närmare bestämt till Östersund, och Borgvattnets prästgård. Ett gammalt hus som är beryktat om att vara sveriges värsta spökhus. I varje fall spökar det rejält där, och vi har pratat om att vilja åka dit i si sådär tio år eller nåt....

nu är det dags att ta tag i saken och därför har vi helt enkelt bokat in natten mellan måndagen och tisdagen där....
Vi ska gör ett första stopp på järvsö camping, för vi ska inte åka hela sträckan på en dag. Vilket jag tycker är rätt bra, eftersom vi inte direkt tänker sova i spökprästgården, utan leta spöken hela natten ju...

då bör man väl inte vara  dödens aptrött för det funkar ju inte. jag funderar på att ta med mig lite uppåt-tjack...i form av ginseng eller vad det heter:-)

skönt att få åka iväg, i flera dagar, bara bry mig om mig själv...och eventuella spöken...känns helt okej!

idag, ska  det bli ytterligare en härlig dag, med sol, altan-sittande och en trevlig ridtur i kväll med mina goa tjejer! mys och mys med andra ord...

och kvällen ska avslutas med ett stycke skräck-film som jag fått av en kompis kompis,
the Unborn heter den och ska visst vara ryyslig. passar väl väl bra en sommarkväll som denna?

förövrigt skänker jag en tanke till Michael jackson,

http://www.youtube.com/watch?v=SGeZYednWtI

som jag tycker gjort en hel del felaktiga val i livet, men som jag inte någonsin trott på att vara en pedofil av något slag, utan en missförstådd liten pojke i en vuxen kropp...

Han har nu lämnat denna jord och länken ovanför går till hans bästaste låt...man in the Mirror. som jag avgudar.

där snackar vi självrannsakan.

Vila i frid lille Michael.

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Men ha en forrykende härlig weekend! Kram!

2009-06-26 @ 15:44:10
URL: http://osloskanskan.blogspot.com
Postat av: blomman

Jag skriver precis så som du ska skriva, så det är bara att kopiera. Men jag vet inte om det funkar på din blogg, testa.



[youtube SGeZYednWtI]

2009-06-26 @ 18:42:27
URL: http://liljasvart.bloggsida.se/
Postat av: Ankan

Åh vad härligt & åka iväg så,,ja jag är avis men det får jag vara om jag talar om det L

2009-06-26 @ 22:49:14
URL: http://www.ankboet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0