dagen hittills.

min svägerska tillika en av mina bästa vänner tillika granne till oss, har ju egen pool, gött. Det värmer en gladmymlas hjärta när hon ringer vid halv elva och säger att kaffet är på, och poolskyddet av.-)



Lill-fis tyckte visst med det var helt okej att tillbringa dagen vid poolen:-.)
en av tjejerna som ska med på söndag kom, och vi lärde samtidigt känna varandra lite bättre, och det är nog rätt lugnt för hon verkar hel-go!

Nu har sambon o jag varit på rean på Team sportia, jag fick tag på en ny bikini, med lite skydd för magen.-) och sambon ett par riktiga löparskor...

nu stundar mat (utemat, nåt annat orkar vi inte med en varm dag som detta) och sen rida häst i skogen medans sambo sitter hemma o glor på fotboll!
eventuellt kanske vi kvistar bort till granne för kvällsdopp, dom har nämligen köpt nån slags glow in the dark-belysning att ha i själva vattnet i poolen. kan vara coolt kanske!

på återseende!
häls Bad-mymlan...

Kommentarer
Postat av: Eva

Å, en sån granne skulle jag också vilja ha :-)



Sv: Ja du, de där konstiga väsena har jag ju aldrig sett själv. Jag har bara känt av att det funnits spöken här hemma. Men förmodligen var det de här småväxta typerna som rev mig. Kan säga att mediumen också var lite främmande för de här typerna. Men de kände ju klart och tydligt att deras former och hur de rörde sig runt i lägenheten. Men nu verkar det vara lugnt, så jag försöker att inte tänka så mycket på det. Fast, visst hör jag konstiga små ljud i lägenheten på nätterna.



Kram,

Eva

2009-06-26 @ 20:44:23
URL: http://detspokar.blogg.se/
Postat av: Mette

Gud så skönt med pool.Det vill vi ha,men var skall man få pengar till sån?

Hoppas att du vinner 142 millar så kan det ju bli jättepool och massa annat.

Kram Mette

2009-06-27 @ 10:43:18
URL: http://finnotto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0