ännu en dag...

jag råkade ta ett par atarax i går kväll för jag har så svårt att sova....och somnar gör jag. sover dröm-löst, sover länge. Är trött hela dagen efter..så ikväll tar jag INTE några såna. Fattar inte att läkaren sa att man kan ta dom även på dagen, mot oro för de är svaga...när jag somnar direkt på dom!

hur som haver,
har jag varit i stall idag, min kusin har fått hem en ny häst, som jag skulle kika på, och så tog jag mig en ridtur med i solskenet!

kvällen tillbringade jag med hunden runt kolhögarna igen...gäller att hålla igång:-)
nu sitter jag vid fel dator, så jag kan inte lägga ut bilder, och sonen stör sig på att jag sitter o skriver, så det fickbli ett kort ointressant blogginlägg idag! sorry!

ses imorrn!

Kommentarer
Postat av: Eva

Ja själv väntar jag in i det längsta med att gå och lägga mig. Så har det varit ända sedan brummet och spökerierna började :-( Och så sover jag med en liten lampa tänd.

Jaa du, det är märkligt att sonen inte är rädd för gubben. Men samtidigt är det ju bra, annars hade det ju blivit jättejobbigt. Ni har inte funderat på att ta hem något medium och försöka få honom att "gå vidare"?

Oj, nu måste jag sova. Det är över midnatt :-o

kram,

Eva

2009-06-22 @ 00:15:19
URL: http://detspokar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0