andra steget avklarat....

och idag var det dags igen..för en tur i jogging-spåret!  Sambon (älskade älskade sambo) hade hittat ett nytt mumsigt recept på kycklingsallad, och gjorde iordning en stor bytta med detta innan vi gav oss iväg...vi tog med småkillarna oxå och en av oss sprang omkring med dom medans den andre körde sina varv på terrängbanan. Gick kanonsmidigt tycker jag!

Sen var det hem och käka lite, ta en sköön dusch och hoppa i mysbyxorna, så där lagom nöjd med sig själv!

annars har jag inte gjort nåt idag, ångesten lättade när sambon kom hem, han har den effekten på mig som min räddare när jag mår kasst, räcker att jag ser honom för att känna mig tryggare och lugnare.
 
Ändå brukar han säga att det är Jag som är den starka och som fixar allt, men i verkligheten är vi bra för varandra, även om vi tjurar ihop ibland. kanske är rätt naturligt efter 7 år ihop, men jag som är rätt hetsig, och som alltid bråkat me gamla killar, har ju inte bråkat alls så med min sambo....för det mesta tycker vi rätt lika. och så hetsar ju han inte upp sig precis...

Snart är det dags att börja nedräkningen inför kommande spöök-resa! uh så kuligt!  inte ofta man åker 88 mil för att bo i ett spökhus va?

dags att dricka kvällskaffet nu, och surfa runt!

Kommentarer
Postat av: marie

Vad hurtiga o duktiga ni är!!!! Bra jobbat!!!!!

Hoppas din ångest hållt sej borta nu!

Spökhus,,,hu, det lät kusligt,men spännande..Kram

2009-06-22 @ 22:17:44
URL: http://httpmariekjerulf.blogg.se/
Postat av: Mette

Bra jobbat.När ni sprungit X antal gånger blir det som ett gift.Ett väldigt nyttigt gift.Endorfinerna rusar runt i kroppen och ett stort välbefinnande infinner sig.Det är bara en av belöningarna.

Kram Mette

2009-06-23 @ 08:25:47
URL: http://finnotto.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Kvällskaffe?? Kan du sova sen?

2009-06-23 @ 10:03:06
URL: http://osloskanskan.blogspot.com
Postat av: gladmymlan

nä..men det beror inte på kaffet:-)

allvarligt har jag alltid druckit kaffe hur sent som helst och sen somnat som en stock, verkar inte som om koffein har nån effekt på mig, eller är jag koffein-förgiftad, jag har ju ändå legat på en 15-20 koppar förr...nu är jag nere på en sex sju kanske åtta då...mkt mindre i alla fall!

jag är en kaffe-o-man...

2009-06-23 @ 10:13:15
Postat av: gladmymlan

mette>: ja det är det jag hoppas på, att det ska bli som ett gift och att jag sen gladeligen är ute och ränner varje dag...men allvarligt talat, så gick det tusen gånger bättre än förra gången, och sambon orkade springa hela tiden, och tar tiden med..

dom dagar jag inte springer, går jag i en timme o en kvart ca...min kol-höge-runda. då får jag motion den dagen med liksom..och utöver det är jag ju ute och rider. så lite borde hända med fläsket och orken.-)

2009-06-23 @ 10:24:55
URL: http://gladmymlan.blogg.se/
Postat av: Ankan

Hurtigt & mysigt jue =)..hur gick det med karamellfärgen,,nyfiken=)

2009-06-23 @ 15:25:56
URL: http://www.ankboet.blogspot.com
Postat av: Ulrika

Hm, spökhus? Mja, jag skulle nog avböja ett sånt boende.



Sen är det ju bra så ni kompletterar varandra. Jag och Maken kan tjafsa en hel del men passar så himla bra ihop på alla andra sätt. Värt en hel del



Jag var inte tillsammans med honom när jag mådde pest, jag var "färdigbehandlad" när jag träffade honom. Fast med honom känner jag mig trygg och älskad.

I vått och torrt.



Det är värt så mycket.

Skönt för dig att ha en sådan ventil, att han har den effekten på dig. Att du mår bättre så fort du ser honom. Grattis måste jag få säga ;)

2009-06-23 @ 22:22:10
URL: http://ulrikasyr.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0