tippen och fika-träff!!

idag var det upp i ottan (vilket här betyder ca nio) för att klippa häck och fylla kärra med skräp och åka till tippen. Jag gillar tippen. sambon svär och förbannar alla som ställer sig fel och alla miliontals containrar med skit..men jag gillar att springa runt och kasta än här än där!

efter tipp var det dags för FIKATRÄFF med kära blogg-vännen Ankan o hennes son! vem är sötast på bilden? jag kan inte avgöra de är så söta båda två!!




det var så mysigt så, och vi babblade nog om allt mellan himmel och jord! tack kära Anka för trevlig fika-dejt!

Efter fika gav jag mig ut i mina land och slogs med jord-demonerna alias kvick-rot alias kirskål-djävulen....huga så mkt spagetti-rötter jag fick opp!

och nu väntar jag in att sambon ska bli klar med maten...grillat så klart, vilket kommer bli huvudsaklig föda närmsta tre åren för att finansiera den där grillen o gasen:-)
men sambon är glad, och det är huvudsaken!

nej oj då. jag ska visst hjälpa till...

på återseende!

Kommentarer
Postat av: Ankan

Tack själv, de var redit trevligt & duktiga vi var ute i de sociala livet =)

Ha en trevlig grillkväll.

Kramen

2009-07-15 @ 20:56:39
URL: http://www.ankboet.blogspot.com
Postat av: Mette

Ja det finns mkt gott man kan göra på grillen och visst är det nått speciellt med att laga och äta mat utomhus.Va duktig du varit.Skulle oxå jag behöva göra men jag ha faktiskt ingen lust just nu iaf.

Kram Mette

2009-07-16 @ 08:45:47
URL: http://finnotto.blogg.se/
Postat av: Mette

Ja det finns mkt gott man kan göra på grillen och visst är det nått speciellt med att laga och äta mat utomhus.Va duktig du varit.Skulle oxå jag behöva göra men jag ha faktiskt ingen lust just nu iaf.

Kram Mette

2009-07-16 @ 08:46:23
URL: http://finnotto.blogg.se/
Postat av: Mette

Sorry!Det blev visst ett tryck för mycket här.

kram Mette

2009-07-16 @ 08:48:13
URL: http://finnotto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0