never mind fläsket...

jaja kameran lägger på fem (ton) kilo jue....men här är i alla fall bildbevis att jag varit i Norge! fint va???



idag har vi staketat klart, jag har varit hos min älskade häst och dränkt in honom i flugmedel, pussat på fölet och gosat med tinkrarna....sen har jag varit hemma och försökt städa. men gav upp. orkade inte....barn var på det humöret när man känner att vem som helst kan få komma och köpa dom, hele bunten....bara ge mig lite lugn o ro:-)

exet kom till räddning och tog alla tre, så vi fick lite andningspaus. Tack Kära Ex!

sen åkte vi upp till Exet och drack kaffe och kvällen avslutades där med att sambon drog lilltån i ett bord och förmodligen bröt den:-( .........

nu ligger han halvdö i soffan och vi ska kolla in en ny film av Stephen King....

förresten kära kusin, om du läser, har jag en film för dej: A Haunting in Conneticut based on a true story! rätt trevligt spöklig faktiskt!

nu är det movie-tajm!
puss o hej

Kommentarer
Postat av: Mette

Alltså ärligt talat.Du ÄR inte tjock.

Du ser helt lagom ut.Jättefin.

Kram Mette

2009-07-06 @ 08:54:50
URL: http://finnotto.blogg.se/
Postat av: Eva

Aj, aj, aj... det där med lilltån lät inte kul. Har själv lyckats knäcka min stortå en gång så jag vet hur det kändes. Trodde jag skulle svimma av :-(

Vad var det för King-film ni såg?

Kram,

Eva

2009-07-06 @ 09:41:06
URL: http://detspokar.blogg.se/
Postat av: gladmymlan

mette:

du är väl för rar!!tack! även om jag inte tycker det själv:-) kramen



eva:

vi kollade in "Dolan´s cadillac" som en vän inte så lagligt laddat ner, ganska ny alltså. helt ok film men inte spökig mer thriller/hämnd aktig! sen kollade vi in Push, en science-fiction-film som med ska vara hyfsat ny, den var bra...tills jag somnade för klockan var tre på natta:-)kram

2009-07-06 @ 10:56:20
URL: http://gladmymlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0