nackdelen med stugan.....

...så trevlig stugan är...så är det en sjuhelvetestomt....som ni ser nedan....



stora ytor att springa på....



som ska klippas........
.....med vanliga gräsklippare observera vanliga. inte åk-gräs-klippare...

kan vara lite kämpigt att tralla runt, jag är ju van vid åkare och såna här ytor blir bättre med en åkgräsklippare men de är dyra och det råder delade meningar så det har inte blivit av att någon sån blivit inköpt...

nu börjar gräset bli långt så snart får man tralla runt några timmar....fast å andra sidan. bra med motion:-)

idag har vi varit på Lågprisladan i Boarp, ungarna har köpt "lys-stavar" som lyser i mörker och själv hittade jag lite döskalle-grejer:-)

På eftermiddagen kom sambons lillebror hit, och vi stack till Halmstad och käkade och inhandlade förnödenheter på bolag och willys...

nu har dom varit ute o spelat tennis i trägårn ( eller soft-tennis då) och snart ska vi faktiskt INTE grilla, utan göra lite varma mackor och glo på film...

jag gjorde fynd idag, hittade "annie" ( den gamla musikalfilmen från 70talet om den rödhåriga lilla föräldralösa flickan som sjunger

- the sun will come out...tomorrow...

...en film jag älskade som barn och såg på biografen när vi bodde granne med den, si så där fem gånger på raken!

och så hittade jag en svart lång-kofta på B-young för en två-hundring. som hittat!

nu ska vi mysa. på återseende!

Kommentarer
Postat av: Mette

Jag undrar lite hur det går med löpträningen. Du har inte skrivit ngt om det på länge.

Kram Mette

ps.Hoppas att ni har en trevlig semester.ds

2009-07-21 @ 08:28:05
URL: http://finnotto.blogg.se/
Postat av: x

ja löpträningen hur går det med den ? :D

2009-07-21 @ 09:29:12
Postat av: gladmymlan

mahaha mette lilla! löpträningen pratar vi tyst om:-) sambon bröt ju lilltån och då sympati-slutade jag att springa:-)

hm...karaktär? jag? nja....



och ex: jag vet var du bor, och vill du någonsin se dina vackra barn igen bör du vara snäll mot mej hehe

2009-07-21 @ 10:32:36
URL: http:// gladmymlan.blogg.se/
Postat av: Blomman

Visst är det jobbigt när man har ställt in sig på något o sen händer alltid något på vägen som göra att en motivation försvinner. Klara du av att sluta röka så klara du allt. Bara på det igen om det så ska vara en timmes promenad eller klippa gräsmatta. Bara man gör något. Kram

2009-07-22 @ 01:41:48
Postat av: Ulrika

Vilken tomt!

Jag skulle då inte orka klippa den tomten inte, inte utan en åkgräsklippare.

Förr hade jag orkat men nu inte ;)



Jag kämpar på mer vår tomt som är stor så det räcker..



Annars såg det ju superhärligt ut där måste jag säga..



Ha det gott!

2009-07-22 @ 11:59:39
URL: http://ulrikasyr.blogspot.com/
Postat av: x

ja hur går det med rökningen ? fortfarande inte varit sugen fuskat lite ? :)

2009-07-22 @ 13:05:04
Postat av: gladmymlan

kära X jag har varit snäll o lagt ut kontakt annons på dej på MIN blogg. och du kaxar för du är lååångt ifrån mig just nu mupp. vi pratar inte om det mer. basta.

barnen kan du glömma. du får skaffa nya.

och chille hälsar att han ska ha en sjuhelv...tequilafest när han kommer hem:-)

2009-07-22 @ 15:33:03
URL: http://gladmymlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0