min vackra svägerska!!!

...som alltid blir så bra på kort.......



eller hur????



kom över på lite viin med sin gubbe ikväll som vi intog på altangolv då vi saknar altanmöbler....



....och så här är resultatet av att hinka i sig litervis med rötjut.....



och nu är hon nog jätteglad för hon har tjatat om att få komma ut på bloggen jue!!!
så för din skull kära svägerska har jag dedikerat hele detta inlägg!

ps allt är ironi, det är saft i vinflaskan och vi är alla nyktra städade ansvarsfulla människor. d.s

Kommentarer
Postat av: Mette

Säkert.

Trevligt inlägg.

Nu blir hon glad svägerskan.

Du är duktig på att fota.

Kram Mette

2009-07-09 @ 07:37:56
URL: http://finnotto.blogg.se/
Postat av: Ankan

Ha ha vilket fint inlägg L, klart det är saft,,

2009-07-09 @ 07:43:13
URL: http://www.ankboet.blogspot.com
Postat av: Carro tillika svägerskan

Helt otroligt vad vacker jag är. Att jag alltid blir så bra på kort....puss....älskar dig gumman....

2009-07-09 @ 12:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0