kolla hit lediga fruntimmer:-)

...exet är på jakt efter nån snäll kvinna därute och för att få slut på tjat och gnöl tänkte jag pusha lite för honom på bloggen här:-) mest kvinns som läser va?




här:

trevlig hårdrockare i trettio-fem-förtio-års åldern finnes. snäll, glad (som synes på bilden) bonusbarn och en otroligt trevlig ex-tjej och medföljande sambo får man stå ut med vid Exets sida:-)

han är bra på att att rimma har mycket ideer och är helt reko. han sitter ALDRIG vid datorn (nääää jag looovar) och han gillar att baka och sy gardiner med ;-) ok det sista la jag till för att det skulle låta lite extra bra. men ändå!

ev tjejer som är på jakt, sluta leta o skicka en kommentar te oss här på bloggen så vidarebefodrar jag till Exet ( när jag godkännt er förståss)

fan så bra jag är på kontaktannonser åt andra va???
sätt igång o skriv nu ensamstående varelser..så kanske brölloppsklockorna ringer snart:)))


nu ska den här mymlan se på Änglar och demoner! spännande!

Kommentarer
Postat av: Anonym

omg ja dör vilken bild !!!!! ihhhh dog

2009-07-12 @ 21:13:54
Postat av: gladmymlan

nä du ser väl GLAD O GO ut kära T? kom igen nu!

2009-07-12 @ 23:25:06
URL: http:// gladmymlan.blogg.se/
Postat av: Ankan

Fina tänder med,,ja de kan nog bli bra edtta asg

2009-07-13 @ 09:00:18
URL: http://www.ankboet.blogspot.com
Postat av: Blomman

Men trany bingwall.. En av dem bästa

2009-07-13 @ 10:01:59
Postat av: Ulrika

Ack, ack. Jag är ju inte singel, men måste ändå säga att bilden sa mycket ;)



Du får säkert många napp! ;), eller han kanske jag ska säga, men du sållar ut dom bästa va?



Bra ide´!

2009-07-13 @ 11:03:54
URL: http://ulrikasyr.blogspot.com/
Postat av: gladmymlan

men ulrika du kanske har en singelvänninna???

2009-07-13 @ 13:55:46
Postat av: Birgitta

Hihi, vad snäll du är att låta honom visas här på blöggen... :-)

Kramiz

2009-07-14 @ 19:22:23
URL: http://birgittagh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0